CES 2020 mediamateriaalit

CES 2020 mediamateriaalit

Sennheisereillä kuulet eron

Tutustu Sennheiserin CES 2020 -tapahtuman mediamateriaaleihin. Tiedotteet aukeavat klikkaamalla linkkejä:

Immersiivinen soundi ilman kaiuttimia: Continental ja Sennheiser mullistavat ajoneuvojen äänentoistoa

Parempaa langatonta äänenlaatua: Sennheiserin uusilla HD 450BT - ja HD350BT - kuulokkeilla koet täydellisen soundin joka päivä

Langattomat kuuntelukumppanit jokaiseen päivään - Sennheiser esittelee edulliset  CX 350BT - ja CX 150BT - langattomat kuulokkeet jokapäiväiseen käyttöön

Ensiluokkaisen soundin kolmas sukupolvi: Sennheiser esittelee uuden MOMENTUM Wirelessin

Päivitä fiksumpaan matkustuskokemukseen: Sennheiser esittelee PXC 550-II Wirelessin

Las Vegasissa voit tutustua Sennheiserin the Venetian hotellissa, 34. kerros, suite 34–307.

Maik Robbe Communications Manager EMEA, Sennheiser electronic GmbH & Co. KG

Maik Robbe Communications Manager EMEA, Sennheiser electronic GmbH & Co. KG
Signe Jungløw Communications Manager, Sennheiser Nordic A/S
Michael Jääskeläinen Hill+Knowlton Strategies