CES 2020 mediamateriaalit

MOMENTUM Wireless_Black_Application_2.jpg

Sennheisereillä kuulet eron

Tutustu Sennheiserin CES 2020 -tapahtuman mediamateriaaleihin. Tiedotteet aukeavat klikkaamalla linkkejä:

Immersiivinen soundi ilman kaiuttimia: Continental ja Sennheiser mullistavat ajoneuvojen äänentoistoa

Parempaa langatonta äänenlaatua: Sennheiserin uusilla HD 450BT - ja HD350BT - kuulokkeilla koet täydellisen soundin joka päivä

Langattomat kuuntelukumppanit jokaiseen päivään - Sennheiser esittelee edulliset ​ CX 350BT - ja CX 150BT - langattomat kuulokkeet jokapäiväiseen käyttöön

Ensiluokkaisen soundin kolmas sukupolvi: Sennheiser esittelee uuden MOMENTUM Wirelessin

Päivitä fiksumpaan matkustuskokemukseen: Sennheiser esittelee PXC 550-II Wirelessin

Las Vegasissa voit tutustua Sennheiserin the Venetian hotellissa, 34. kerros, suite 34–307.

Sennheiser-brändi lyhyesti

Äänentoisto on intohimomme. Toimintaamme ohjaa halu luoda äänentoistoratkaisuja, joilla on vaikutusta ihmisten elämään. Sennheiser-brändi on sitoutunut rakentamaan äänentoiston tulevaisuutta ja tarjoamaan asiakkailleen erinomaisia äänentoistokokemuksia jo yli 75 vuoden ajan. Ammattilaistason äänentoistoratkaisut, kuten mikrofonit, neuvottelujärjestelmät, suoratoistoteknologiat ja korvamonitorijärjestelmät, ovat osa Sennheiser electronic SE & Co. KG:n liiketoimintaa. Sonova Holding AG puolestaan vastaa kuluttajille suunnatuista laitteista, kuten kuulokkeista, soundbar-kaiuttimista ja puhetta selkeyttävistä kuulolaitteista, Sennheiserin myöntämällä lisenssillä.

www.sennheiser.com
www.sennheiser-hearing.com