Lailliset huomautukset

Lailliset huomautukset

Tätä Sennheiser-brändiä koskevien uutisten uutishuonetta ylläpitävät yhdessä Sennheiser electronic GmbH & Co. KG ("Sennheiser") ja Sennheiser Consumer Audio GmbH ("SCA"). Sennheiser vastaa kaikesta Pro Audio- ja Business-tuotteisiin liittyvästä sisällöstä sekä Sennheiser-yhtiötä koskevista tiedoista, kun taas SCA vastaa kaikesta kuulokkeiden ja soundbar-tuoteryhmiin liittyvästä sisällöstä. Vastaava taho ilmoitetaan jokaisessa lehdistötiedotteessa tai uutishuoneen jutussa.

Sennheiser electronic GmbH & Co. KG
Am Labor 1
​30900 Wedemark
​Germany

Puh.: +49 (0) 5130 600 0
​Fax: +49 (0) 5130 600 1300

Y-tunnus: DE 115055014
​Kaupparekisterinumero: Hannoverin käräjäoikeus HRA 120100

Edustajana henkilökohtaisesti vastuussa oleva osakas Sennheiser Beteiligungs-GmbH, jota puolestaan edustavat toimitusjohtajat Dr. sc. techn. Andreas Sennheiser ja Daniel Sennheiser

Hallintoneuvoston puheenjohtaja: Andreas Dornbracht
​Vastuu sisällöstä Saksan MStV -lain 18 §:n 2 momentin mukaisesti: Mareike Oer

Sähköposti: [email protected]
​Kaikkiin tuotteisiin tai palveluihin liittyviin kysymyksiin voit seurata tätä linkkiä:
​sennheiser.com/service-support

Kuulokkeet ja soundbarit:
Sonova Consumer Hearing GmbH
​Am Labor 1
​30900 Wedemark
​Germany

Puh.: +49 (0) 5130 949 0000

Y-tunnus: DE 343204744
​Kaupparekisterinumero: Hannoverin käräjäoikeus HRB 221905

Edustaa toimitusjohtaja Tino Krauter
​Vastuu sisällöstä Saksan MStV -lain 18 §:n 2 momentin mukaisesti: Paul Hughes

​E-Mail: [email protected]

Sennheiser-brändi lyhyesti

Äänentoisto on intohimomme. Toimintaamme ohjaa halu luoda äänentoistoratkaisuja, joilla on vaikutusta ihmisten elämään. Sennheiser-brändi on sitoutunut rakentamaan äänentoiston tulevaisuutta ja tarjoamaan asiakkailleen erinomaisia äänentoistokokemuksia jo yli 75 vuoden ajan. Ammattilaistason äänentoistoratkaisut, kuten mikrofonit, neuvottelujärjestelmät, suoratoistoteknologiat ja korvamonitorijärjestelmät, ovat osa Sennheiser electronic GmbH & Co. KG:n liiketoimintaa. Sonova Holding AG puolestaan vastaa kuluttajille suunnatuista laitteista, kuten kuulokkeista, soundbar-kaiuttimista ja puhetta selkeyttävistä kuulolaitteista, Sennheiserin myöntämällä lisenssillä.

www.sennheiser.com
www.sennheiser-hearing.com