Ylivoimainen soundi, sinulle suunniteltu

Ylivoimainen soundi, sinulle suunniteltu

Sennheiser esittelee CX 400BT True Wireless -kuulokkeet

Helsinki/ Wedemark, 1.9.2020 – Säännöt on tehty rikottaviksi. Uusien CX 400BT True Wireless -kuulokkeiden myötä Sennheiser on kirjoittanut todellisen langattoman audion sääntökirjan uudelleen tuomalla huippuluokan akustisen tekniikan jokapäiväiseen käyttöön tarkoitettuihin kuulokkeisiin. Intuitiiviset, räätälöivät säätimet, käyttömukavuus ja seitsemän tunnin akun kesto, jota voidaan jatkaa jopa 20 tuntiin käyttämällä mukana tulevaa latauskoteloa, tekevät näistä kuulokkeista kiistattoman valinnan heille, joiden intohimo on upea soundi.

Superior sound, tailored to you
The CX 400BT True Wireless delivers astonishing high-fidelity stereo sound with deep bass, natural mids and clear, detailed treble thanks to Sennheiser’s 7mm dynamic drivers. You can further tailor your sound experience with the built-in equalizer via Sennheiser’s Smart Control app.
Superior sound, tailored to you

Intuitive and effortless
The earphones have been created for fast-paced, always-on lifestyles. Staying entertained, informed and connected is effortless and intuitive, thanks to the customizable touch controls that let you define your preferred way of controlling audio, calls or accessing voice assistants.
Intuitive and effortless

All-day entertainment
With 7 hours battery life and up to 20 hours available when charging on-the-go with the supplied case, the CX 400BT True Wireless keeps entertaining throughout the day – and comes with all-day comfort to match.
All-day entertainment

Comfort and style
Stylish, minimalist, and perfectly balanced, the earbuds’ ergonomic design offers all-day wearing comfort, while their exacting build quality ensures take-anywhere durability. For a perfect fit in the ear that effectively attenuates outside noise, adapters are provided in a choice of four sizes.
Comfort and style

The CX 400BT True Wireless will be available in black and white from September 15 for 199 EUR (MSRP).

Maik Robbe Communications Manager EMEA, Sennheiser electronic GmbH & Co. KG

Additional images can be downloaded from the Sennheiser Brandzone.

Press release_Sennheiser CX 400BT True Wireless_Lifestyle.docx 1 MB Press release_Sennheiser CX 400BT True Wireless_Lifestyle.pdf 242 KB

Maik Robbe Communications Manager EMEA, Sennheiser electronic GmbH & Co. KG
Signe Jungløw Communications Manager, Sennheiser Nordic A/S
Michael Jääskeläinen Hill+Knowlton Strategies